martes, 2 de agosto de 2016

O Divino Naufraxio

     Caendo lentamente neste salgado alquitrán que deixa escuma de herba pálida
     Batendo as ás nesta varita partida en trece, mala fortuna...
Mirando con luces estrelecidas aos ollos da sinrazón, e ficando sós nesta carabela de plástico que un día foron as miñas unllas   [...]

          Deixei a beleza no lóstrego que agora manda sobre o mencer; mais, que importa?
Eu serei a enviada de Proserpina a roubar a divindade de Afrodita; eu serei un eclipse en cativerio, a miña eléctrica boca cala por min

Vinte grises mariñeiros máis eu
A punto de naufragar nun ceo de pedra

                                            Eu serei rescatada polas fauces do demo.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

No os perdáis...

F.E.M.M.E.

Denme una sola razón para olvidarme de escalar la montaña más alta del firmamento al que estoy destinada. Díganme que me ven sucia, que qui...

Los más leídos: