domingo, 24 de julio de 2016

UTOPÍA

A Vida
           [...]

Universo baleiro que só eu podo encher
Ondas do mar de Vigo que embisten furiosas contra a pétrea Coruña
Pensar co corazón -e seguir os latexos da cabeza...



A Vida
           [...]

         Un cuarto pentadimensional que só eu podo adornar
                                  Con soños e recordos
                                                            desta longa viaxe
Tatuarme corazóns partidos de cor negra no ombreiro
E nas paredes graffitear a palabra QUÉROTE

                                                              en alfabeto kanji


A Vida
           [...]

   Funerais constantes
                                   (a Morte forma parte da Vida)

              Eternas vodas
              Hoxe caso coa Estatua da Liberdade!

Aceptando o meu espírito utópico
Porque sendo utópica aprendín a voar
E voo da man da miña alta e fermosa esposa
                                                                 de lúa de mel a NEW YORK CITY
E bico a miña Estatua cos ollos cheos de bágoas
Déixome levar polo xélido vento
                                                   e pola furia do Mar
                                                                               [...]

Só lle pido á Vida
Poder encher o Universo co meu mundo ideal
Onde volvan a inventar os teus ollos cristalinos
Onde o vermello sobreviva nos infernos onde eu o leve
Onde o negro sexa                   
                                o profeta
                                                


                                          da Vida!                 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No os perdáis...

F.E.M.M.E.

Denme una sola razón para olvidarme de escalar la montaña más alta del firmamento al que estoy destinada. Díganme que me ven sucia, que qui...

Los más leídos: